Site icon FP Andra Mari

Adimen Lehiakorra

Áula del centro FP AndraMari

Zer da Adimen Lehiakorra edo AL?

Hainbat eragileren artean informazio garrantzitsua bildu, trukatu eta aztertzeko prozesu sistematikoa da, teknologia berriei, irakasteko eta ikasteko ereduei eta ingurune aldakorrei buruzkoa, erakundeari eta inguruneari balioa emango dioten erabakiak hartzeko balioko duena.

Zertarako balio du AL-k?

Adimen Lehiakorrak modu eraginkorrean laguntzen du gure ingurunea ezagutzen, eta horrek ikastetxearen helburu estrategikoak lortzea errazten du:

Zelan funzionatzen du?

Zentroan ezarritako sistemak nolabait inplikatzen ditu zentroan parte hartzen duten pertsona guztiak. Irudian, prozesua eta esku hartzen duten figurak ikus daitezke.

Proceso y Estructura IC

Ikastetxean, AL taldearen rol bakoitzaren funtzioak honako hauek dira:

Zaintza-foroa:
• Jardun-ardatzak definitzea.
• Jarduerak zentroan zehar koordinatzea.
• Ikastetxearen jardueren jarraipena egitea.
• Urteko helburuak definitzea, ikastetxearen berrikuspena oinarritzat hartuta.

Aldaketaren estratega:
• Ikastetxean aldaketa estrategikoak eragitea, ikastetxean sormen-industriako prozesua hedatuz.

Zaintzako teknikaria:
• Zehaztutako premiei buruzko informazioa eraginkortasunez bilatzen espezialista.

Ikastetxeko gainerakoek honela hartzen dute esku :

Interes-taldeak (zuzendaritza, sailak, batzordeak,…): AL taldeak egindako lanetik probetxuren bat lortzea espero dutenak eta/edo informazioa bilatzen laguntzen dutenak.

Erabiltzaileak: Sortutako txostenak kontsultatu eta helburuei buruzko seinaleak eman ditzaketen.

Gure ikastetxean, 18-19 ikasturtean AL pilotu gisa ezarri zen , implantación de la IC proiektu baten barruan Euskadiko LHko ikastetxe guztietan AL ezartzeko.

Exit mobile version