FP Andra Mari bloga

Adimen Lehiakorra

Áula del centro FP AndraMari

Zer da Adimen Lehiakorra edo AL?

Hainbat eragileren artean informazio garrantzitsua bildu, trukatu eta aztertzeko prozesu sistematikoa da, teknologia berriei, irakasteko eta ikasteko ereduei eta ingurune aldakorrei buruzkoa, erakundeari eta inguruneari balioa emango dioten erabakiak hartzeko balioko duena.

Zertarako balio du AL-k?

Adimen Lehiakorrak modu eraginkorrean laguntzen du gure ingurunea ezagutzen, eta horrek ikastetxearen helburu estrategikoak lortzea errazten du:

  • Erabakiak modu estrategikoan hartzeko prozesuan laguntzen du, ikastetxearen ikuspegia zabalduz, ikastetxeari eragin diezaioketen gertaerak hautematen baititu.
  • Ikastetxeek modu proaktiboan aurrea har diezaiekete aldaketei, ikastetxearen iraunkortasunari eragiten dioten erabakiak hartzeko joera erreaktiboa saihestuz.
  • Erabakiak hartzeko prozesuan ager daitezkeen arriskuak eta ziurgabetasuna murrizten ditu.
  • Ikastetxearentzako aukerak identifikatzen ditu.

Zelan funzionatzen du?

Zentroan ezarritako sistemak nolabait inplikatzen ditu zentroan parte hartzen duten pertsona guztiak. Irudian, prozesua eta esku hartzen duten figurak ikus daitezke.

Proceso IC
Proceso y Estructura IC

Ikastetxean, AL taldearen rol bakoitzaren funtzioak honako hauek dira:

Zaintza-foroa:
• Jardun-ardatzak definitzea.
• Jarduerak zentroan zehar koordinatzea.
• Ikastetxearen jardueren jarraipena egitea.
• Urteko helburuak definitzea, ikastetxearen berrikuspena oinarritzat hartuta.

Aldaketaren estratega:
• Ikastetxean aldaketa estrategikoak eragitea, ikastetxean sormen-industriako prozesua hedatuz.

Zaintzako teknikaria:
• Zehaztutako premiei buruzko informazioa eraginkortasunez bilatzen espezialista.

Ikastetxeko gainerakoek honela hartzen dute esku :

Interes-taldeak (zuzendaritza, sailak, batzordeak,…): AL taldeak egindako lanetik probetxuren bat lortzea espero dutenak eta/edo informazioa bilatzen laguntzen dutenak.

Erabiltzaileak: Sortutako txostenak kontsultatu eta helburuei buruzko seinaleak eman ditzaketen.

Gure ikastetxean, 18-19 ikasturtean AL pilotu gisa ezarri zen , implantación de la IC proiektu baten barruan Euskadiko LHko ikastetxe guztietan AL ezartzeko.

Zabaldu ezazu zure sareetan

Utzi zure iruzkina

Onartzen dut pribatutasun politika

Gune honek Akismet erabiltzen du zaborra murrizteko. Ikusi nola prozesatzen diren zure erantzunen datuak.